loading...
خبرهای جدید تیم تراکتورسازی
هادی اسماعیلیان جاوید بازدید : 20 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
زینی زاده در نشست مطبوعاتی ظهر امروز خود در خصوص هدف این نشست گفت : این نشست صرفا یک نشست خبری نیست و بحث و تبادل افکاری دو طرفه مدنظر ماست ، ما رسانه را جزئی از باشگاه می دانیم ، چراکه اهالی رسانه همیشه پشتیبان تیم های ورزشی بوده اند و فوتبال نیز از این قضیه مستثنی نیست . او در خصوص وضعیت فعلی باشگاه گفت : باشگاه تراکتورسازی این فصل تغییرات بسیار بزرگی را تجربه کرده است چه از لحاظ مدیریت چه از نظر هیئت مدیره و چه از نظر بازیکن و کادرفنی تیم تغییرات بسیار زیادی داشته ایم.

 

با توجه به حضور دو ساله ام در کنار مدیرعامل پیشین با حضورم در پست مدیرعاملی باشگاه تغییر نگرشی در باشگاه صورت پذیرفته است ما سند راهبردی باشگاه را تهیه و تنظیم کرده و به هیئت مدیره ارجاع داده ایم ، ما سعی داریم از تیم داری به باشگاه داری برسیم و از این رو ورزش های مختلف را با توجه به اولویت ها به مجموعه اضافه خواهیم نمود ما در اولین اقدام سپک تاکرا را راه اندازی کردیم و سعی داریم در مرحله بعدی یک ورزش از جانبازان و معلولین را پوشش دهیم ما قصد نداریم با خرید چند بازیکن به رشته های مختلف وارد شویم بلکه می خواهیم به صورت آکادمیک و در همه رده های سنی یک رشته ای را ایجاد کرده و سپس از استعداد های پرورشی خود باشگاه تیمی را روانه مسابقات نماییم ، زینی زاده در خصوص ورزش های بانوان نیز گفت : قصد داریم در سومین اولویت خود یکی از ورزش های بانوان را با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود باشگاه اجرایی کنیم . او در خصوص وضعیت اقتصادی باشگاه نیز افزود : ما برای اولین بازی لایحه بودجه مصوبی را به هیئت مدیره ارائه کرده ایم ، منابع خود را نیز در جهت تامین این بودجه مطرح کرده ایم تا به صورت کاملا شفاف و روشن و قابل بازخواست عمل کرده باشیم . ما برای رسیدن به پایداری در مسایل اقتصادی تنها دو راه داریم اول تولید بازیکن و دوم فعالیت های اقتصادی و تعدیل هزینه ها


 

ما امسال تغییرات عمده ای را در مفاد قرارداد بازیکنان و شیوه جذب بازیکن در جهت تعدیل هزینه ها انجام داده ایم ، ما به سمت و سوی درآمد زایی هایی رفته ایم که بار مالی برای باشگاه نداشته باشد تا از این راه حدود 30 الی 35 درصد هزینه ها را تامین نماییم . ما امسال توانستیم با جذب دو اسپانسر مبلغ 3 میلیارد تومان را جذب باشگاه نماییم . مدیرعامل باشگاه در خصوص مسئله حق پخش تلویزیونی نیز گفت : ما با جدیت پیگیر این موضوع هستیم ، در جلسه ای که در اتحادیه فوتبال داشتیم کمیته ای متشکل از 5 نفر (بنده ، آقایان تاج ، عزیز محمدی ، رویانیان و فتح الله زاده) را شکل داده ایم و با جدیت هرچه تمام تر پیگیر مسئله حق واقعی پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین هستیم ، در خصوص حق پخش پیشنهادات خارجی خوبی هم دریافت کرده ایم و اگر با صداوسیما به توافق نرسیم به آنها نیز فکر خواهیم کرد در صورت پرداخت حق واقعی پخش چیزی در حدود 65 درصد از هزینه های باشگاه تامین می گردد و می توانیم قدم بزرگی در عرصه درآمد زایی فوتبال بگذاریم . 


ما برای مسابقات فوتبال نیز هدف گذاری پله ای انجام داده ایم چنانچه در اولین هدف کسب هر ساله سهمیه آسیا را مد نظر قرارداده ایم ، در سال دوم برای قهرمانی لیگ برنامه ریزی کرده و در فصل بعد حضور در جمع سه تیم برتر آسیا را پیش بینی کرده ایم در نهایت در سال چهارم قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را در برنامه داریم .ما برای بازی های آسیایی برنامه ویژه ای داریم پیگیر مسایل این رقابت ها هستیم تا نفرات خود را برای کلاس های توجیهی اعزام نماییم تا تیمی درخور از هر لحاظ آماده مسابقات نماییم . زینی زاده در ادامه از تغییرات در ساختار و چارت سازمانی باشگاه خبرداد و افزود با مطالعاتی که داشتیم تغییرات گسترده ای در چارت سازمانی شکل داده ایم ما امسال 10 معاونت تشکیل داده ایم و در این راستا عمل می کنیم ولی این چارت سازمانی حداقل به فرصتی یکساله نیازمند است تا تغییر ها نتیجه دهند و باشگاهی استاندارد در حد نام تراکتورسازی و هواداران بی نظیرش در شهر تبریز شاهد باشیم . مدیرعامل باشگاه در خصوص تشکیل کمیته ارزیابی باشگاه نیز گفت با حضور 5 نفر از کارشناسان کمیته ای تشکیل داده ایم که بازی ها را زیر نظر دارند ، بازی ها را بررسی و تحلیل می نمایند و اطلاعات را به صورت سر بسته از طریق بنده به سرمربی تیم می رسانند ، برای دوری از حاشیه ها ارتباط بین کمیته و سرمربی را غیر مستقیم کرده ایم تا مشکلی پدید نیاید. او در خصوص کاهش تعداد تماشاگران لیگ گفت : متاسفانه با توجه به وجود چند نهاد در برگزاری بازی ها و عدم هماهنگی بین آنها مشکلاتی در استادیوم وجود دارد قرار است بعد از بازی با فجر سپاسی شیراز با نهاد های مختلف دخیل در برگزاری مسابقه جلسه ای داشته باشیم تا این مشکلات رفع گردد . زینی زاده همچنین در خصوص رضایت یا عدم رضایتش از نتایج تیم گفت : با توجه به تغییرات گسترده در تیم و با مقایسه با فصل پیش نتایج قابل قبول است ولی با ایده آل ها ما فاصله دارد که باید مرتفع گردد چون تمامی امکانات مورد نیاز را فراهم کرده ایم ، اگر در دو بازی بعدی 6 امتیاز را کسب نماییم به شرایط ایده آل و پیش بینی شده خود خواهیم رسید . او در خصوص هواداران تیم و خطرات کسر امتیاز از باشگاه ها گفت : هواداران ما همیشه ثابت کرده اند که در ایران همتایی ندارند و جو سکوهای ما به مراتب بهتر از سایر استادیوم هاست جا دارد همین جا از همه هواداران که به لحاظ فرهنگی در کشور نمونه هستند تشکر کرده و پای تک تک آنها را ببوسم چراکه آبروی ملت آذربایجان و کشور ایران در عرصه های داخلی و بین المللی هستند . 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اهنگ تیم تراکتور سازی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 2,086