loading...
خبرهای جدید تیم تراکتورسازی
هادی اسماعیلیان جاوید بازدید : 67 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

حمید زینی‌زاده امشب در کنفرانس خبری که در باشگاه تراکتورسازی تبریز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال شاهد تغییرات اساسی در باشگاه هم در سطح هیئت‌مدیره و هم مدیران اجرایی بودیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تبیین سند راهبردی برای ارتقا از تیمداری به باشگاه‌داری اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برای نخستین‌بار لایحه بودجه مدرن برای فصل 93-92 ارائه کردیم که هزینه‌ها و منابع به صورت شفاف برای اعضای هیئت‌مدیره ارائه شده است.

به گفته زینی‌زاده؛ اهداف کلان باشگاه، کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا در هر سال، قهرمانی در لیگ برتر، قرار گرفتن در بین سه تیم اول آسیا در فصل95-94 و قهرمانی آسیا در فصل 96-95 است.

اصلاح چارت سازمانی باشگاه تراکتورسازی تبریز

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از اصلاح چارت سازمانی این باشگاه خبر داد و عنوان کرد: بعد از تصویب چارت سازمانی، معاونت‌های ایجاد شده می‌توانند نیازهای باشگاه را در تمام جهات برآورده سازند.

به گفته وی؛ چارت سازمانی باشگاه تراکتورسازی متشکل از 10 معاونت شامل بازرگانی، حقوقی، امور فرهنگی و روابط عمومی، پشتیبانی، مالی، تربیت بدنی، پزشکی، آکادمی، هواداران و تیم بزرگسالان تشکیل شده است.

بزرگ‌ترین مشکل تراکتورسازی فشار مالی است

زینی‌زاده، بزرگ‌ترین مشکل تیمش را فشار مالی ذکر کرد و تولید بازیکن و فعالیت اقتصادی باشگاه را روش‌هایی در راستای نجات از این معضل نام برد.

به گفته وی؛ مطالعات کارشناسی برای کاهش هزینه‌ها آغاز شده و تلاش‌هایی نیز برای فعالیت اقتصادی بدون سرمایه‌گذار آغاز شده است که می‌توان از مهم‌ترین آنها بلیت‌فروشی و جذب اسپانسر اشاره کرد.

زینی‌زاده، درآمد باشگاه را از جذب اسپانسر سه میلیارد تومان ذکر کرد و از پیگیری جدی این باشگاه برای حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور میدان خبر داد.

ملی‌پوش بودن شرط بازیکن خارجی

زینی‌زاده از تدارک قوی تیم تراکتورسازی برای حضور در باشگاه‌های آسیا خبر داد و افزود: این تیم در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و باشگاه‌های آسیا حضور دارد و برای کسب یک جام و موفقیت در این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی در مورد جذب بازیکنان خارجی برای تراکتورسازی ابراز داشت: شرط جذب بازیکن خارجی در تیم تراکتورسازی ملی‌پوش بودن است و در غیر اینصورت باید در تمرینات تیم حضور یافته و تست دهد.

وی متذکر شد: در حال حاضر سهمیه دو بازیکن خارجی، یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن فیفا تیم خالی است و قطعاً دو سهمیه را برای نیم فصل در نظر گرفته‌ایم.

بدون تیمداری باشگاه خواهیم شد

زینی‌زاده از ارتقای تراکتورسازی از تیمداری به باشگاه‌داری خبر داد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم هر سال یک یا دو رشته به فعالیت باشگاه اضافه کنیم و معاونت تربیت بدنی باشگاه در حال مذاکره و ارزیابی برای دو یا سه رشته ورزشی است که یکی در رشته معلولان خواهد بود و یک رشته نیز در ورزش بانوان تشکیل خواهیم داد.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: ایجاد رشته‌های ورزشی در باشگاه تراکتورسازی به معنای تیمداری در این رشته‌ها نیست؛ بلکه برگزاری دوره‌های آموزشی در چند دوره به تربیت و پرورش بازیکن در این رشته‌ها پرداخته و در سند راهبردی نیز اشاره شده است که تیمداری در رشته‌های جدید با استفاده از بازیکنان بومی و پرورش دیده باشگاه میسر خواهد بود.

پیگیر نتایج تیم گسترش فولاد تبریز هستم

زینی‌زاده از پیگیری نتایج تیم گسترش فولاد تبریز خبر داد و ابراز داشت: موفقیت باشگاه گسترش فولاد در لیگ برتر با استفاده از بازیکنان بومی و جوان، تراکتورسازی را نیز به این امر ترغیب خواهد کرد.

وی افزود: در سال‌های گذشته با حضور مربیانی چون قلعه‌نویی و تونی کمتر به بازیکنان جوان و تیم‌های پایه این باشگاه بها داده شده بود، اما امسال با مجید جلالی سیاست باشگاه تغییر کرده و برای اولین‌بار لیست 9 بازیکن زیر 23 سال تیم تکمیل شده است.

وی، پروسه جوانگرایی تیم تراکتورسازی را زمانبر ذکر کرد و یادآور شد: نمی‌توان در یک سال ساختار تیم را عوض کرد و استفاده از بازیکنان جوان به صورت تدریجی از برنامه‌های ما است.

به جلالی تذکر دادیم نه اولتیماتوم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با رد اولتیماتوم به جلالی اظهار کرد: من فقط به ایشان تذکر دادم، همانطور که شاید روزی هیئت‌مدیره به این نتیجه برسد که من در انجام وظایف خود موفق نبودم، بنابراین جلسه‌ای در باشگاه برگزار می‌شود و به من تذکرات لازم داده می‌شود.

وی افزود: ما وظایف خود را قبل از آغاز مسابقات انجام داده‌ایم و هر بازیکنی را که سرمربی تیم خواسته است را جذب کرده‌ایم و میانگین 29 درصد نیز از قراردادها پرداخت شده است و ما نیز نسبت به نتایج تیم از مجید جلالی انتظار داریم.

به گفته زینی‌زاده؛ تمام بازیکنان به غیر از محسن دلیر که سرباز است، با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند.

قائم مقام سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: ما در رقابت‌های لیگ برتر فرصت باخت نداریم و وقتی یکی از رقیبان قهرمانی از ما به صورت مستقیم یک امتیاز بگیرد، باید 6 هفته متوالی به پیروزی برسیم تا آن جبران شود.

زینی‌زاده اذعان داشت: انتخاب جلالی تصمیم شخصی من نبود و کمیته‌ای برای انتخاب سرمربی تیم تشکیل و بعد از مطالعه، رأی جمعی به سپردن هدایت تیم به جلالی شده و همانطور که هیئت‌مدیره برای من آلترناتیو دارد، برای جلالی نیز این امکان وجود دارد.

وی از تشکیل کمیته ارزشیابی تیم تراکتورسازی خبر داد و تأکید کرد: اعضای این کمیته که از کارشناسان بادانش آذربایجان شرقی هستند، بازی‌های تیم را به دقت نگاه کرده و در فرم‌های مخصوص نظرات خود را نوشته و به باشگاه ارجاع می‌دهند.

زینی‌زاده، اعضای این کمیته را صادق پورحسین، سجاد حسین‌زاده، احد نظرزاده، صادقی و علی ذوالفقاری عنوان کرد.

عدم هماهنگی نهادهای مرتبط در کاهش تماشاگران دخیل بوده است

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز، کاهش تماشاگران تراکتورسازی را بیشتر به عدم هماهنگی بین نهادهای مرتبط با استادیوم و عدم ارائه امکانات رفاهی عنوان کرد و ابراز داشت: تماشاگران برای حضور در ورزشگاه یادگار امام با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

وی همچنین فعالیت‌های کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در سه بخش عنوان کرد و بیان داشت: درصدد هستیم، بخشی از انتظامات ورزشگاه را به کانون هواداران بدهیم؛ همچنین از الزامات AFC حضور مهماندار در ورزشگاه است که به هر 200 نفر باید یک مهماندار در ورزشگاه حضور داشته باشد و سومین بخش فعالیت کانون هواداران ساماندهی لیدرها و آموزش‌های لازم به این افراد است.

وی در همین مورد متذکر شد: از لحاظ فرهنگی تماشاگران تیم تراکتورسازی یک گام از سایر تماشاگران ایران جلوتر هستند.

لوپز باید 40 درصد از قرادادش را به تراکتورسازی بدهد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد فلایو لوپز گفت: وی قرارداد دو ساله با تیم تراکتورسازی منعقد کرده که یک سال آن باقی مانده است.

وی افزود: اخیراً این بازیکن پرتغالی با یک باشگاه لهستانی به توافق رسیده و ما نیز صدور رضایتنامه را به دادن 40 درصد از قرارداد وی منوط کرده‌ایم که مورد موافقت باشگاه لهستانی قرار گرفته، اما خود لوپز با این موضوع مخالفت کرده است.

زینی‌زاده در مورد عقیل اعتمادی گفت: ما با وی مشکلی نداریم و به وی بدهکاریم و این بازیکن و یا نماینده قانونی‌اش باید به باشگاه مراجعه کرده و تسویه حساب کنند و اینکه در آلمان و یا هلند باشد نمی‌تواند مطالبات خود را از باشگاه اخذ کند.

به گفته مدیر باشگاه تراکتورسازی، جریمه حسینی و بائو مسئله داخلی تیم بوده و بعد از جلسه کمیته انضباطی و در نظر گرفتن جرایم لازم، قرار شد این دو بازیکن با آمادگی 100درصد در تمرینات تیم شرکت کنند و هیچگونه اظهارنظر در مورد ترکیب تیم که از وظایف سرمربی است، نکنند.

در مورد تخلفات بازیکنان تراکتورسازی لاپوشانی نخواهم کرد

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در مورد تخلفات بازیکنان تیم تراکتورسازی لاپوشانی نخواهم کرد، اما از نظر شرعی نیز مراقب خواهم بود که برکسی به ناحق ظلمی وارد نشود.

وی افزود: امسال به بازیکنان در این مورد تذکر جدی داده شده است و باشگاه و کمیته انضباطی از کوچک‌ترین تخلفات بازیکنان گذشت نخواهد کرد.

وی با اشاره به اعتراض خود به مراسم بهترین‌های لیگ دوازدهم عنوان کرد: با توجه به اینکه حق تیم تراکتورسازی و تماشاگران این تیم نادیده انگاشته شده بود؛ در این مراسم شرکت نکرده و مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز شخصاً ابراز داشت که نسبت به مردم آذربایجان ظلم شده و از آنان پوزش خواست.

مدیرعامل نباید از نتایج تیم راضی باشد

زینی‌زاده در مورد رضایتش از نتایج تیم گفت: حتی اگر تیمی تمام بازی‌های خود را با پیروزی به اتمام برساند، مدیر عامل آن نباید از این نتایج راضی باشد، اما نتایج تیم تراکتورسازی قابل قبول است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در دو بازی مقابل تیم‌های مس و فولاد گسترش به پیروزی دست می‌یافتیم، اکنون در صدر قرار داشتیم، اما امیدوارم در دو بازی آینده به پیروزی برسیم و با کسب 6 امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد 14 برسانیم که میانگین خوب هر بازی دو امتیاز است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اهنگ تیم تراکتور سازی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 2,080