loading...
خبرهای جدید تیم تراکتورسازی
هادی اسماعیلیان جاوید بازدید : 31 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: طلسم نبردن در تبریز را با برد مقابل صبا می شکنیم.

مجید جلالی استعفا از سرمربیگری تیم تراکتورسازی را تکذیب کرد. 

از شرایط تیم راضی هستید؟

از همه بازیکنان و نحوه تمریناتشان راضی هستم. خدا را شکر شرایط خوب است اما هنوز از اینکه نتوانستیم مس را شکست دهیم ناراحت هستم چون موقعیت های زیادی در این بازی داشتیم و واقعا حیف شد که نبردیم.

روی از دست ندادن موقعیت ها کار کرده اید؟

بله در تمرینات اخیر به صورت اختصاصی با مهاجمان کار کرده ام و امیدوارم در آینده این مشکل برطرف شود.

به نظر می رسد علی کریمی در تراکتور احیا شده. چه برنامه ای برای او داشتید؟

کریمی خوب شده و از این بهتر هم خواهد شد. وقتی از این بهتر شد به همه می گویم با کریمی چه کار کردم.

یکی از رسانه ها خبر داده بود ممکن است به دلیل مشکل حنجره تان از سرمربیگری تراکتور استعفا بدهید. تایید می کنید؟

چنین چیزی نیست. من مراقب سلامتی ام هستم و حضور در تراکتور هم سلامتی من را تهدید نمی کند. الان هم خیلی بهتر شده ام.

درباره دیدار با فجر چه صحبتی دارید؟

شرایط بازیهای لیگ به گونه ای است که همه بازیها سخت هستند. هیچ بازی را نمی توان گفت آسان است. قابلیت های حریفان متفاوت است و بازیها پرفشار. به همین دلیل هیچ بازی را دست کم نمی گیریم. مقابل فجر هم کار سختی داریم.

طلسم پیروز نشدن تراکتور در تبریز کی شکسته می شود؟

بعد از اینکه به کمک خدا فجر را در شیراز بردیم به تبریز می آییم و از بازی خانگی با صبا هم 3 امتیاز را می گیریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اهنگ تیم تراکتور سازی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 2,093